فرانک، اپراتور تاور کرین

فرانک به مدت بیست و نه سال است که با تاور کرین کار می کند. او در مکان های ساخت و سازی کار می کند که ارتفاع زیادی نیاز دارند و نقش تهیه کننده را ایفا می کند و این بدین معناست که در شلوغ ترین مراحل ساخت و ساز و زمانی که برنامه فشرده است و کار سنگین و طولانیست کار می کند. فرانک زمانی شروع به این کار کرد که خانواده اش با نیاز مالی شدید مواجه شد. او برای اپراتور شدن و فعالیتش با تاور کرین آموزش دید و هدفش از این کار کسب درآمد بیشتر نسبت به شغل قبلی بود. او می گوید روزهای کاریش بسیار طولانی هستند؛ معمولا بین دوازده تا چهارده ساعت ولی پول زیادی در کار است و شغل او محاسن زیادی دارد مثل: تنوع، سرعت بالا و استقلال آن. علاوه بر این به مناظر زیبایی که از بالای تاور کرین به چشم می خورند اشاره می کند و می گوید یکی از خواص این شغل این است که هیچگاه طلوع آفتاب را از دست نخواهید داد.
فرانک هر روز صبح ساعت یک ربع به پنج بیدار می شود تا بتواند ساعت پنج و ربع در محل کارش باشد. او همیشه به اخبار گوش می دهد و همیشه توجه ویژه ای به وضعیت آب و هوا دارد. دلیل آن را این گونه بیان می کند: "تاور کرین ها مستقیما تحت تاثیر شرایط آب و هوایی هستند. مخصوصا در صورت وزش باد. به همین دلیل است که من اولین چیزی که پس از بیدار شدن به آن توجه می کنم این است. من معمولا نفر اولی هستم که به محل کار می رسم و منتظر همکارانم می مانم. با آن ها همیشه کارهایی که روز قبل انجام داده ایم را با هم مرور می کنیم و به این فکر می کنیم که روی چه قسمتی خوب کار نکردیم و امروز برنامه داریم چه کاری انجام دهیم."
زمانی که او از تاور کرین بالا می رود یک بازدید کلی انجام می دهد. او مناطق حساس ساختاری، میخ ها و اتصالات و خرابی ها را چک می کند و از این که ترمزها و متحرک ها به درستی کار می کنند اطمینان حاصل می کند. زمانی که در اتاقک می نشیند، پایین را با دقت نگاه می کند و به تغییرات و کارهایی که باید انجام شود فکر می کند.
فرانک کل روز را به تنهایی کار می کند. به جز دیدار او با کارگران دیگر در آغاز و پایان روز تنها ارتباطی که می تواند با آن ها برقرار کند با تلفن یا رادیو است. او در این باره می گوید: " بسیاری افراد با این تنهایی مشکل دارند. اگر کسی کارش در زمینه تاور کرین را رها کند، معمولا به دلیل این است که دوست دارد کار فعال تری انجام دهند یا این که دوست ندارد برای ده تا چهارده ساعت در روز درون جایی زندانی باشد که به اندازه یک اتاقک تلفن است.
سرعت کار بسیار بالاست. فرانک به این اشاره می کند که زمانی که کار در اوج است هیچ زمانی برای سر خاراندن پیدا نمی کنید. هر دو دستتان مشغول هستند و هیچ زمان استراحتی برایتان باقی نمی ماند. لحظه ای که کارتان با یک مکان تمام می شود، مکان دیگری منتظر تاور کرین شما خواهد بود.
فرانک عاشق تنوع کار تاور کرین مخصوصا در مقایسه با سایر جرثقیل هاست. در یک روز معمولی او هزاران بار کامیون ها را خالی می کند، اجسام را بالا می برد، تجهیزات را جا به جا می کند و مصالح را در محل ساخت و ساز منتقل می کند. او در تمامی قسمت های روند ساخت شرکت دارد و دید منحصر به فردی نسبت به کل محل کار دارد.

 

منیع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/39/%D9%8A%DA%A9+%D8%B1%D9%88%D8%B2+%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84+%D8%A7%D8%B2+%D8%AF%D9%8A%D8%AF+%D9%8A%DA%A9+%D8%A7%D9%BE%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1+%D8%AA%D8%A7%D9%88%D8%B1+%DA%A9%D8%B1%D9%8A%D9%86/


مرجع اطلاعات زمانی ,فرانک ,انجام ,ساعت ,ساخت ,تاور ,تاور کرین ,چهارده ساعت ,اپراتور تاور منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قفس فیلم همسریابی، ازدواج، زندگی مشترک، اس ام اس ازدواج aparatkade عسل خانوم تخفیف ویژه فقط برای امروز Tourism مطالب مفید و آموزنده حقوقی پایگاه اطلاع رسانی حسام سعیدی