در این مقاله هر چیزی که نیاز است در موردشان بدانید ذکر شده اند.
هر وقت شما از تیپ یا ظاهرتان خسته می شوید معمولا اولین کاری که انجام می دهید این است که ظاهر موهایتان را عوض کنید. چه بخواهید کلا موهایتان را به مقدار زیاد کوتاه کنید و چه فقط یک تغییر رنگ ساده بدهید، همیشه چیزی در مورد تغییر ظاهر مو وجود دارد تا به شما احساس تنوع و تازگی بدهد. معمولا در سال های اخیر قبل از آشنایی با اکستنشن مو تغییر ایجاد کردن در ظاهر مو به معنای کوتاه کردن آن بود. اما ممکن است گاهی دلتان بخواهد مانند دوران جوانی موهای بلند تا زیر کمر داشته باشید. این کار برای خیلی از افراد به دلیل سن یا به خاطر عوامل دیگر تقریبا غیرممکن است. خیلی از افراد به عنوان مثال با رنگ کردن مداوم موی خود دیگر قابلیت لبند کردن موی خود را از دست داده اند. اگر تمام این مشکلات را دارید و کمی عجول هم هستید و می خواهید سریع تر به موهای بلند خود برسید، راه حلی راحت برای تمامی مشکلاتتان وجود دارد: اکستنشن مو.
تنها مشکل آن چیست؟ دنیای اکستنشن های مو می تواند کمی ترسناک باشد. گزینه های بسیار زیادی وجود دارند و بعضی اوقات واقعا گیج می شویم و نمی دانیم کدام را انتخاب کنیم و اصلا از کجا شروع کنیم. برخی اوقات بد نیست به جاهایی سر بزنیم که کلاه گیس و اکستنشن مو را می توان از آن ها اری کرد. یکی از این نده ها در مورد این موضوع می گوید:" زمانی که کسی پا به مغازه می گذارد اولین کارم سوال از آن ها در مورد نیازهایشان است و دلیل آن این است که می خواهم نوع اکستنشن موی مناسب برایشان را پیدا کنم. این اکستنشن مو به سبک زندگی، نیاز و عادات و نوع مویشان بستگی دارد. این مهم است که بدانم موی آن ها پرپشت و خوب است یا نه. زمانی که از تمامی این موارد مطلع شدم تعداد کمی گزینه را در اختیار آن ها می گذارم چون درست نیست این به یک تجربه گیج کننده برایشان تبدیل شود. علاوه بر این خیلی مهم است که ببینم نوع اکستنشن موی مد نظر آن ها دائمی است یا موقت. بعضی اوقات استفاده از آن مناسبتی است و گاهی اوقات هم استفاده از آن روزانه و دائمی است. گاهی اوقات هم فقط برای مهمانی خاصی قرار است از آن استفاده شود.
اگر قصد شما استفاده دائمی و روزانه از اکستنشن مو می باشد، بهترین گزینه اکستنشن های جسبی می باشند. دو نوع اکستنشن چسبی وجود دارند. روش قدیمی آن اکستنشن بافت است و روشی جدیدتر هم به نام نوارهای هوشمند وجود دارد که به هیچ گونه حرارتی نیاز ندارد و موهای پرپشت تر و با ظاهری بهتر برایتان فراهم می آورد و دوامشان به مدت شش تا هشت هفته می باشد. در ضمن تا سه بار می توانید از این نوع استفاده کنید.
در صورتی که به دنبال راحت ترین و در عین حال طبیعی ترین اکستنشن مو هستید، مورد دوم برای شما بهترین گزینه خواهند بود. این نوع اکستنشن ها که به صورت دسته های کوچکی هستند می توانند همچنین با رنگ های دیگر ترکیب شوند و اگر در مویتان هایلایت است اصلا نگران این مورد نباشید.
نکته ی خوبی که این نوع اکستنشن مو دارد این است که در بسته های شش تایی تهیه می شوند. بسیاری از آرایشگران این رنگ ها را با هم ترکیب می کنند. پس از تصمیم در مورد این که چه میزان مو نیاز دارید و چه مدت دوامی مد نظرتان است، زمان انتخاب اکستنشن موی متناسب با خواسته شما فراهم می رسد.

 

منبع : 

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/40/%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%B4%D9%86+%DA%86%D8%B3%D8%A8%D9%8A+%DA%86%D9%8A%D8%B3%D8%AA%D8%9F/


مرجع اطلاعات اکستنشن ,مورد ,استفاده ,وجود ,اوقات ,دائمی ,وجود دارد ,اکستنشن چسبی ,گاهی اوقات ,وجود دارند ,موهای بلند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دؤوران zhilooo اخبار سایت بلگ بیست کسب درآمد از اینترنت لکنت و زندگی