در سال های اخیر با شکل گیری تعداد زیادی گاه اینترنتی  کالا های زیادی توسط این گاه ها به بازار عرضه شده اند. سرعت بالای اینترنتی موجب شده است که روز به روز افراد بیشتری به سمت اینترنتی گرایش پیدا کنند. با افزایش استقبال مردم از اینترنتی، زمینه برای سوء استفاده افراد سود جو هم فراهم شده است . افرادی که با راه اندازی گاه های اینترنتی اقدام به ی نموده اند. متاسفانه اقداماتی از همین قبیل موجب بی اعتماد شدن کاربران نسبت به گاه های اینترنتی شده است. اما توجه به این نکته هم امری ضروری است که بسیاری از گاه های اینترنتی معتبر و قابل اعتماد هستند و می توانید بدون هیچ دغدغه ای اقدام به اینترنتی کنید. برای این کار کافیست قبل از از گاه اینترنتی از اعتبار آن اطمینان پیدا کنید و سپس اقدام به کالای مورد نظر خود کنید.

نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد الکترونیکی نشانه ای است که از سمت مرکز توسعه تجارت الکترونیک به کسب و کار های اینترنتی مجاز داده می شود.

این نماد بعد از اینکه هویت و صلاحیت مالک ( حقیقی یا حقوقی ) بررسی شد برای متقاضی صادر می شود. در حال حاضر تنها به گاه هایی، گاه معتبر گفته می شود که نماد اعتماد الکترونیکی دارند. این گاه ها بطور مداوم تحت نظر این سازمان قرار دارند و در صورت سرپیچی از قوانین نماد اعتماد ان ها لغو خواهد شد.

در صورتی که مشتری در هنگام اینترنتی با مشکلی برخورد کرد گاه ملزم به پیگیری و پاسخگویی است. همچنین در اینترنتی از این گاه ها خطر ربوده شدن رمز دوم کارت و یا ارسال نشدن سفارش وجود ندارد. توصیه ما به شما کاربران عزیز این است که قبل از سفارش کالا از وجود نماد اعتماد الکترونیکی اطمینان پیدا کنید. برای اعتماد از جعلی نبودن ای نماد روی آن لینک کلیک کنید تا صفحه ای حاوی مشخصات گاه اینترنتی ، وضعیت اعتبار ای نماد و نام وب سایت گاه همراه با آدرس آن را در صفحه مشاهده کنید. توجه داشته باشید که صفحه ای که مشاهده می کنید صفحه اصلی مرورگر باشد و نه یک عکس و تصویر از مرورگر. آدرس تب جدیدی که باز می شود باید با با http://www.enamad.ir شروع شود.

چگونه به گاه های اینترنتی اعتماد کنیم ؟

درگاه پرداخت الکترونیک

امکان پرداخت از طریق درگاه پرداخت الکترونیک یکی از مواردی است که به گاه اینترنتی اعتبار می بخشد و می تواند برای مشتری اطمینان خاطر ایجاد کند چرا که بمنظور ارائه درگاه پرداخت الکترونیک نیاز به انجام تشریفات قانونی خاصی است و مدارک شخصی و اعتبار بانکی مدیران بدقت بررسی می شود و پس از تایید مدارک توسط بانک، این درگاه در اختیار مدیران وب سایت قرار می گیرد.

سهولت در پیگیری سفارشات

گاه های اینترنتی موظف هستند بعد از ثبت سفارش و پرداخت آنلاین مبلغ سفارش، با ارائه راهکار های آنلاین و غیر آنلاین امکان پیگیری سفارشات را برای کاربران فراهم کنند تا بتوانند از و نحوه ارسال کالا اطمینان پیدا کنند. یک گاه اینترنتی معتبر پیگیری سفارشات را برای مشتریان خود تسهیل می کند تا در کمترین زمان ممکن پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

مشاوره و پاسخگویی تلفنی

یک گاه اینترنتی معتبر باید بخشی را بمنظور ارائه مشاوره به ارن خود در نظر بگیرد تا مشتریان بتوانند با کمک راهنمایی های مشاوران کالایی متناسب با نیاز خود را انتخاب کنند. گاه های معتبر باید بتوانند در کمترین زمان ممکن به مشتریان خود پاسخ دهند.

نظرات مشتریان قبلی

شما می توانید با بررسی نظرات موجود در یک وب سایت اینترنتی اطلاعات مفیدی را درباره عملکرد آن گاه بدست آورید. مشتریان پیشین گاه معمولا میزان رضایتمندی خود را در بخش نظرات منعکس می کنند و می توانید با دقت در نظرات کاربران در مورد سابقه گاه اطلاعاتی کسب کنید.


اطلاعات و معرفی لپ تاپ ها گاه ,اینترنتی ,نماد ,معتبر ,مشتریان ,پرداخت ,گاه اینترنتی ,نماد اعتماد , اینترنتی ,اعتماد الکترونیکی ,پرداخت الکترونیک ,نماد اعتم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جستجوگر آموزش ای تی و تکنولوژی ronbutth لواسانی بلاگ ❤بهشت من چادرمه❤ ناله های تلخ MVM AND CHERY Catalog