Boomerang

یکی از افزونه های برتر گوگل کروم Boomerang می باشد. جی میل دارای قابلیت های زیادی می باشد که از جمله نقاط قوت این سرویس ارسال و دریافت ایمیل می باشد. با این همه جی میل فاقد برخی از قابلیت های کاربردی و مورد توجه کاربران می باشد. برای مثال هنوز امکان زمان بندی پیام ها بمنظور ارسال در زمانی دیگر و یا تعیین یادآور بمنظور چک کردن ایمیل های مهمی که دریافت خواهید رد وجود ندارد. یک ره آسان برای افزودن این ویژگی ها نصب افزونه Boomerang می باشد در نسخه رایگان ین افزونه قابلیت ارسال ۱۰ ایمیل برای زمان دیگر وجود دارد این در حالی است که سایر کاربرانی که حق عضویت می پردازند در این مورد و سایر موارد محدودیتی ندارند.

افزونه های برتر گوگل کروم

The Great Suspender

یکی دیگر از افزونه های برتر گوگل کروم افزونه The Great Suspender می باشد. میانه روی در باز کردن برگه های مرورگر موجب افزایش بهره وری شما می شود اما باز نگه داشتن تعداد بسیار زیادی از برگه ها منجر به مصرف حجم زیادی از منابع کامپیوتر می شود. این مساله روی عملکرد نرم افزار هایی که نیازمند به استفاده گسترده از حافظه کامپیوتر  دارند اثر منفی خواهد گذاشت. افزونه The Great Suspender به پایش برگه های باز شده مرورگر و تخلیه خودکار می پردازد. کاربران می توانند با کلیک روی صفحه چنین برگه هایی را مجددا باز کنند.

افزونه های برتر گوگل کروم

 

Turn Off The Lights

افزونه Turn Off The Lights در زمان  تماشای ویدیوهای آنلاین نور پیرامون در محیط  گوگل کروم را تنظیم می کند. در ساده ترین حالت، می توان افزونه را طوری تنظیم کرد که در زمان استفاده از یوتیوب یا سایر سایت های پخش ویدیویی به طور خودکار نور پس زمینه پنجره را کم کند. البته با مراجعه به قسمت تنظیمات می توان دستکاری های بیشتری انجام داد؛ برای مثال انتخاب رنگ های دلخواه برای پس زمینه در هنگام پخش ویدیو، تنظیم نور فضای مرورگر، افکت های محو شدن و فعال کردن حالت دید شبانه.

افزونه های برتر گوگل کروم

VideoStream

یکی از افزونه های برتر گوگل کروم است که امکان استریم مستقیم ویدیوها از کامپیوتر به کروم یا اندروید ، بدون نیاز به نرم افزارهای سرور رسانه ای را فراهم می کند. این افزونه از نمایش زیرنویس و مجموعه متنوعی از فرمت های ویدیویی با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل پشتیبانی می کند. در حقیقت می توان گفت این افزونه یک پخش کننده ویدیویی فوق العاده قدرتمند برای مرورگرهاست. کاربرانی  که این افزونه را اری کرده اند امکان ایجاد لیست پخش و استفاده از سایر قابلیت ها را دارند؛ ضمنا با استفاده از اپلیکیشن های راه دور سیار امکان کنترل پخش و مرور کتابخانه فیلم ها وجود خواهد داشت. به این ترتیب هیچ نیازی به کار با  HTPC  یا لپ تاپ برای تماشای فیلم ها نخواهید داشت.

افزونه های برتر گوگل کروم

Disconnect

Disconnect  یکی از افزونه های برتر گوگل کروم  است که امکان مشاهده کوکی های تبلیغاتی، کوکی های سایت های تجزیه و تحلیل و همچنین کوکی های ردیابی رسانه های اجتماعی را برای کاربران فراهم می کند؛ خوشبختانه با استفاده از قابلیت های این افزونه می توان همه این کوکی ها را با هم یا به صورت انتخابی، غیرفعال کرد. از دیگر ویژگی های این افزونه می توان به توانایی ایجاد لیست های سیاه و سفید از دنبال کننده های مجاز، یک ابزار تصویری برای لیست کردن دنبال کننده ها در یک وب سایت بخصوص و یک نشانگر مقدار زمان و پهنای باند ذخیره شده به لطف مسدود سازی دنبال کننده ها و سایر المان ها اشاره کرد.

افزونه های برتر گوگل کروم


اطلاعات و معرفی لپ تاپ ها افزونه ,کروم ,زمان ,توان ,امکان ,استفاده ,برتر گوگل ,گوگل کروم ,great suspender ,دنبال کننده ,برای مثال منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

mahakchair معرفی کالا فروشگاهی اشپزی نیروهای مدت معین هلدینگ خلیج فارس پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان هرچی بخوای همینجاس!!!!!!! هر چی بخوای هست × المیـــــــرا فـرحــــــی ×